Humanitární výjezd léto 26.7.-9.8.2014 ... přihlášku do 15.6. 2014

Prázdniny se blíží ! A jak nejlépe naložit s volným časem? Tak určitě, výjezd do Vilšan Vás čeká. Přihlaste se. Děkujeme

19. 5. 2014 - Prázdniny se blíží ! A jak nejlépe naložit s volným časem? Tak určitě, výjezd do Vilšan Vás čeká. Přihlaste se. Děkujeme

Termín: 26.7.-9.8.2014

Ve vyjimečném případě ( porucha auta, apod. ) se může stát, že se odjezd posune o + nebo - 1/2 dny, proto s tím raději počítejte a případně oznamte závažné důvody, pro které by z vaší strany nebylo možné odjet. Výše uvedený termín je konečný. Na sobotní přípravě společně ukotvíme přesné odjezdy.
Podmínky pro přihlášení na výjezd:

Vyplnění závazné přihlášky a zaslání na dobrovolnik@bodaj.com a to do 15.6. 2014

( přihlášky najdete níže )

Přihláška musí být kompletně vyplněna - mít všechny potřebné náležitosti, informace o vašich zdravotních omezeních. Nezapomeňte číst do konce..))

Prosíme přihlašte se nám také pomocí webové aplikace doodle, abychom měli průběžný přehled.
Pokud s námi chcete jet poprvé je třeba, kromě přihlášky, sepsat standardní motivační dopis a strukturovaný CV !!!
Mějte, prosím, na paměti to, že kompletní informace o vaší osobě nám pomůže předejít komplikacím, které se daleko od ČR velmi těžko řeší.

Při výběru dobrovolníků posuzujeme obsah a formu přihlášky - vaše dosavadní zkušenosti, praxe.

Přihlášku vyplňte, až budete s jistotou vědět, že pojedete. Po odeslání přihlášky už není možné se z výjezdu odhlásit. V úvahu budou brány jen závažné důvody.

Přihláška je ve dvou verzích - pro dobrovolníky, kteří již s námi na výjezdu byli a pro nové zájemce o dobrovolnictví. Vyplňte prosíme adekvátní formu. (přihlášky ke stažení viz. níže)

Přijetí přihlášky potvrdíme mailem. Přijetí přihlášek neznamená automatické přijetí k výjezdu.

O tom se rozhodne po přípravné sobotě, Vaši účast potvrdíme nejpozději do 25.6 2014

Podmínky výběru dobrovolníků:

kapacitní strop je cca 15 účastníků

výběr proběhne na základě zaslané přihlášky, pohovoru s novými zájemci na společné schůzce a na základě aktivní účasti na přípravné sobotě

je možné, že se na výjezd přihlásí více nových dobrovolníků a z organizačních i kapacitních důvodů nebudou moci být všichni přijati. Pokud k tomu dojde, budeme muset účastníky vybrat podle následujících kritérií (nejsou uspořádána v pořadí podle priorit):

poměr dobrovolníků, kteří již na UA byli a dobrovolníků, kteří jedou poprvé
skladba skupiny
osobní vklad jednotlivce a participace na výjezdu
datum přihlášení
možnost výběru kanceláře Bodaj,o.s.

Účast na výjezdu:

Podmínky:

1. Účast na předvýjezdní schůzce ( tzv.předvýjezdní sobota )

Na schůzce se bude řešit organizace samotného výjezdu, rozdělení kompetencí jednotlivých dobrovolníků, sestavování pracovních týmů, náplň výjezdu atp. Proběhne ve dvou dnech.

První schůzka proběhne v pátek 20.6.2014 a je společná pro staré i nové dobrovolníky. Pro nováčky od 18,30 a pro staré dobrovolníky od 20,00 hod na VOŠ Jabok, Salmovská 8, Praha 2.

Sobotní příprava, v podobě školení, proběhne 21.6.2014 v IC Zahrada v Praze. Adresa: U Zásobní zahrady 8, Praha 3. Více informací o školení zde.

Účast všech přihlášených je jednou z podmínek účasti na výjezdu.

Na této akci budeme inkasovat poplatek 150,-Kč na režijní náklady akce. Pro přespolní jsme schopni zajistit skromné přespání - spacák a možná i karimatku s sebou.
2. Účast na schůzce pro nové zájemce

Pro nové zájemce o výjezd proběhne schůzka, kde se dozvíte nejen podrobné informace o sdružení, aktivitách a výjezdu (poslání, struktura, aktivity, náplň atd.), ale bude zároveň pohovorem, zjišťujícím váš zájem o spolupráci s námi. Termín a místo upřesníme, nicméně s největší pravděpodobností, schůzka proběhne v předvečer přípravné soboty, tedy 20.6. 2014
3. Účast na povýjezdní schůzce

Po návratu z Ukrajiny pořádáme schůzku, jejímž cílem je celkově zhodnotit výjezd a práci a také zpracovat podněty pro naši další práci. Termín upřesníme ihned po návratu.

Celkové finanční náklady:

Uvádíme pro přehled, abyste věděli, s jakými náklady můžete počítat.

Zaplacení zálohy na stravné - 800,- Kč

Peníze budou vybírány v hotovosti na předvýjezdní přípravné sobotě. Upozorňujeme, že tak učiníme jenom pouze během schůzky, proto s tím prosím počítejte. Kontaktní osobou ohledně záloh všeho druhu je Lucie Frantesova (lucie@bodaj.com).

Tato částka je na nákup potravin v ČR, nákup potravin na Ukrajině, stravování během výjezdu bude probíhat také z místní kuchyně

Kapesné pro vlastní potřebu, doporučená výše 50 eur.

Cestovní pojištění (stačí turistické) - těsně při odjezdu budeme vyžadovat potvrzení o pojištění, bez něj nemůžete s námi na Ukrajinu odjet.

Další informace:

Jakékoliv dotazy k přípravnému víkendu, organizaci, místu pořádání směřujte na Kateřinu Ševčíkovou (katerina@bodaj.com), která bude mít tuto akci na starost.

Kontaktní informace ve věci administrativy přihlášek a dobrovolníků kontaktujte Moniku Caudrovou ( tel.: 722 534 699 po 17:00 hod., dobrovolnikbodaje@seznam.cz).

Kontaktní osoba ve věci financí je Jana Hurdová (tel: 737 378 417, e-mail: jana@bodaj.com).

Informace o činnosti sdružení a výjezdech je možné získat z www.bodaj.com

Pokud máte o výjezd zájem, ale tento termín se Vám nehodí, budeme rádi, když se zúčastníte informační schůzky i příprav výjezdu. Následující výjezd je plánován na podzim 2014.

 

Soubory ke stažení

leto prihlaska novy dobr. [488,84 kB]
leto prihlaska stavajici dobr. [487,23 kB]

Více na http://bodaj.com/cz/aktuality/humanitarni-vyjezd-leto-2014/

Zpět

Unian

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace