Call centrum pro cizince již odbavilo téměř 40 tisíc hovorů

Díky pilotnímu projektu, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března, se cizinci mohou předem objednat na konkrétní pracoviště k vyřízení svých záležitostí a nemusí čekat v nepříjemných frontách.

Již čtyři měsíce funguje call centrum pro cizince řešící pobytové záležitosti v Praze a středních Čechách.

Díky pilotnímu projektu, který Ministerstvo vnitra spustilo 3. března, se cizinci mohou předem objednat na konkrétní pracoviště k vyřízení svých záležitostí a nemusí čekat v nepříjemných frontách. 

„S provozem centra jsme zatím velice spokojeni, k dnešnímu dni operátoři obsloužili téměř 40 tisíc hovorů, které jsou vyřizovány v průměru do čtyř minut", uvedl ředitel odboru azylové a migrační politiky Tomáš Haišman.

V call centru je možné se objednat na jednotlivá pracoviště OAMP v Praze a Středočeském kraji např. k podání žádosti o povolení k dlouhodobému pobytu, jeho prodloužení nebo změny účelu pobytu.

  „Denně k nám volá až 900 klientů, v rámci naší agendy jsme schopni pro občany třetích států nalézt v Praze volný termín do 5 dnů," vypočítává Tomáš Haišman a dodává: „Jsem rád, že se nám daří eliminovat nedůstojné čekání v dlouhých frontách, do budoucna bychom byli samozřejmě rádi, kdyby cizinci tuto službu využívali co možná nejvíce."  

Domluvit si návštěvu na pracovišti OAMP v Praze a Středočeském kraji je možné na lince 974-820-680.   

  Lucie Nováková ředitelka odboru tisku a public relations

Více na  http://www.mvcr.cz/clanek/call-centrum-pro-cizince-jiz-odbavilo-temer-40-tisic-hovoru.aspx

 

Zpět

Unian

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace